Tuesday, January 15, 2013

ျမစ္ႀကီးနား- မႏၱေလးႏွင့္ နဘား-ကသာ မီးရထား လမ္းပိုင္း တို႔၌ မိုင္း ေပါက္ကြဲမႈ ျဖစ္ပြား

Wednesday, 16 January 2013 09:52
ေနျပည္ေတာ္ ဇန္နဝါရီ ၁၅
ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး မီးရထား လမ္းပိုင္း နဘား ဘူတာႏွင့္ အင္းေတာ္ ဘူတာၾကား မိုင္တိုင္ အမွတ္ (၅၈၉)ရွိ ေပ ၁၆ဝ ရွည္ တံတား အမွတ္ (၄၃၆)ႏွင့္ ၄င္းႏွင့္ ယွဥ္လ်က္ ရွိသည့္ နဘား-ကသာ လမ္းပိုင္းမွ ေပ ၁၆ဝ ရွည္ တံတား အမွတ္ (1 BK) တို႔၌ ယမန္ေန႔
ည ၈ နာရီ  ၇ မိနစ္ ခန္႔တြင္ မိုင္းေပါက္ ကြဲ ျဖစ္စဥ္ ႏွစ္ခုတစ္ ၿပိဳင္တည္း ျဖစ္ပြား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
မိုင္းေပါက္ကြဲ မႈေၾကာင့္ တံတားအမွတ္ (၄၃၆)တြင္ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ (၂)၏ အေရွ႕ဘက္ ေအာက္ေျခ အုတ္ၾကမ္းခင္း တစ္ေပခြဲ ပတ္လည္၊ အနက္ တစ္ေပ ပ်က္စီးၿပီး ေရလယ္တိုင္၏ အေရွ႕ဘက္ ေအာက္ေျခ အျမင့္ ၂ ေပ ပတ္လည္၊ အနက္ ၄ ေပ ၆ လက္မခန္႔ ပ်က္စီး၍ ရလယ္တိုင္ အတြင္း သံေခ်ာင္းမ်ား ေပၚခဲ့ၿပီး  တံတား သံေပါင္ အေနာက္ ဘက္သို႔ ၃ ေပခန္႔ ေရြ႕ၿပီး ဇလီဖားတံုး ၁၅ တံုးခန္႔ ပ်က္စီး သြားခဲ့သည္။ ထို႔အတူ တံတား အမွတ္(1 BK)၏ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ (၂) အေနာက္ျခမ္း၌ အျမင့္ ၈ ေပ၊ အနံ ၂ ေပခြဲပ်က္ စီး၍  ေအာက္ေျခ အုတ္မ်ား ၿပိဳက်ခဲ့ၿပီး ၄ ေပ အရွည္ရွိေသာ အက္ေၾကာင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚကာ တံတား သံေပါင္  အေရွ႕ဘက္သို႔ ၃ ေပခန္႔ ေရြ႕ၿပီး ဇလီဖားတံုး ၆ဝ ခန္႔ ပ်က္စီး သြားေၾကာင္း သိရွိရ သည္။
အဆိုပါ ပ်က္စီးမႈ မ်ားအား ျမန္မာ့မီး ရထား ဝန္ထမ္းမ်ားက ရထား လမ္းပိုင္းမ်ား အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ ေရးအတြက္ ႀကိဳးပမ္း ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ယေန႔ မြန္းလြဲ ၂ နာရီ ခြဲတြင္ တံတား အမွတ္ (၄၃၆)ကို  ျပဳျပင္ ၿပီးစီးသျဖင့္ မႏၲေလး- ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္း၌ ရထားမ်ားပံုမွန္ သြားလာႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထား ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီး ဌာနမွ သိရသည္။
KIO/KIA အဖြဲ႕ အေနျဖင့္ မီးရထားလမ္း မိုင္းေထာင္ ဖ်က္ဆီးမႈ မ်ားကို အဆက္မျပတ္ ျပဳလုပ္လ်က္ ရွိရာ ျမစ္ႀကီးနား- မႏၲေလး လမ္းပိုင္းတြင္ (၅၆) ႀကိမ္ႏွင့္ မႏၲေလး- လား႐ိႈး လမ္းပိုင္းတြင္ ႏွစ္ႀကိမ္၊ နဘား- ကသာလမ္းတြင္ တစ္ႀကိမ္ စုစုေပါင္း (၅၉)ႀကိမ္ ရွိသြားၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။

No comments:

Post a Comment