Wednesday, 16 January 2013 09:52
ေနျပည္ေတာ္ ဇန္နဝါရီ ၁၅
ည ၈ နာရီ ၇ မိနစ္ ခန္႔တြင္ မိုင္းေပါက္ ကြဲ ျဖစ္စဥ္ ႏွစ္ခုတစ္ ၿပိဳင္တည္း ျဖစ္ပြား ခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။
မိုင္းေပါက္ကြဲ မႈေၾကာင့္ တံတားအမွတ္
(၄၃၆)တြင္ ေရလယ္တိုင္ အမွတ္ (၂)၏ အေရွ႕ဘက္ ေအာက္ေျခ အုတ္ၾကမ္းခင္း တစ္ေပခြဲ
ပတ္လည္၊ အနက္ တစ္ေပ ပ်က္စီးၿပီး ေရလယ္တိုင္၏ အေရွ႕ဘက္ ေအာက္ေျခ အျမင့္ ၂
ေပ ပတ္လည္၊ အနက္ ၄ ေပ ၆ လက္မခန္႔ ပ်က္စီး၍ ရလယ္တိုင္ အတြင္း သံေခ်ာင္းမ်ား
ေပၚခဲ့ၿပီး တံတား သံေပါင္ အေနာက္ ဘက္သို႔ ၃ ေပခန္႔ ေရြ႕ၿပီး ဇလီဖားတံုး ၁၅
တံုးခန္႔ ပ်က္စီး သြားခဲ့သည္။ ထို႔အတူ တံတား အမွတ္(1 BK)၏ ေရလယ္တိုင္
အမွတ္ (၂) အေနာက္ျခမ္း၌ အျမင့္ ၈ ေပ၊ အနံ ၂ ေပခြဲပ်က္ စီး၍ ေအာက္ေျခ
အုတ္မ်ား ၿပိဳက်ခဲ့ၿပီး ၄ ေပ အရွည္ရွိေသာ အက္ေၾကာင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚကာ တံတား
သံေပါင္ အေရွ႕ဘက္သို႔ ၃ ေပခန္႔ ေရြ႕ၿပီး ဇလီဖားတံုး ၆ဝ ခန္႔ ပ်က္စီး
သြားေၾကာင္း သိရွိရ သည္။
အဆိုပါ ပ်က္စီးမႈ မ်ားအား ျမန္မာ့မီး ရထား
ဝန္ထမ္းမ်ားက ရထား လမ္းပိုင္းမ်ား အျမန္ဆံုး ျပန္လည္ ဖြင့္လွစ္ႏိုင္
ေရးအတြက္ ႀကိဳးပမ္း ေဆာင္ရြက္ခဲ့ရာ ယေန႔ မြန္းလြဲ ၂ နာရီ ခြဲတြင္ တံတား
အမွတ္ (၄၃၆)ကို ျပဳျပင္ ၿပီးစီးသျဖင့္ မႏၲေလး- ျမစ္ႀကီးနား လမ္းပိုင္း၌
ရထားမ်ားပံုမွန္ သြားလာႏိုင္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရထား ပို႔ေဆာင္ေရး ဝန္ႀကီး
ဌာနမွ သိရသည္။
KIO/KIA အဖြဲ႕ အေနျဖင့္ မီးရထားလမ္း
မိုင္းေထာင္ ဖ်က္ဆီးမႈ မ်ားကို အဆက္မျပတ္ ျပဳလုပ္လ်က္ ရွိရာ ျမစ္ႀကီးနား-
မႏၲေလး လမ္းပိုင္းတြင္ (၅၆) ႀကိမ္ႏွင့္ မႏၲေလး- လား႐ိႈး လမ္းပိုင္းတြင္
ႏွစ္ႀကိမ္၊ နဘား- ကသာလမ္းတြင္ တစ္ႀကိမ္ စုစုေပါင္း (၅၉)ႀကိမ္ ရွိသြားၿပီ
ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
No comments:
Post a Comment